vertrek en orientatieweek - Reisverslag uit Rosario, Argentinië van martine zanen - WaarBenJij.nu vertrek en orientatieweek - Reisverslag uit Rosario, Argentinië van martine zanen - WaarBenJij.nu

vertrek en orientatieweek

Door: martine

Blijf op de hoogte en volg martine

24 Juli 2014 | Argentinië, Rosario

Hola,

Ik ben nu alweer bijna twee maanden in Argentinie en ik heb toch maar besloten om een reisverslag te maken.

Donderdag 24 juli stapte ik het vliegtuig in naar Londen om vanuit daar naar Buenos Aires te vliegen, deze overstap ging niet helemaal soepel want ik was verdwaalt op het vliegveld in Londen en had daardoor bijna mijn vlucht gemist.

Eenmaal aangekomen in Buenos Aires ontmoette ik de andere exchange mensen en de WEP coordinators (WEP is de organisatie). En vanuit Buenos Aires vertrokken we weer naar Rosario wat vijf uur rijden was.

De eerste week was een orientatieweek. We verbleven in een soort van school. s'ochtends kregen we spaanse les, s'middags na de lunch gingen we naar het centrum en s'avonds kregen we workshops in hoe we ons moesten gedragen en wat we konden verwachten, enz

Donderdag was de laatste dag van de orientatie en die avond zouden we eindelijk onze hostfamilies ontmoeten. Dat was een heel spannend moment en gelukkig was mijn familie heel leuk. De autoreis van een uur van rosario naar Villa was ook minder ongemakkelijk dan ik had verwacht, mijn gastzusjes waren mij heel enthousiast aan het ondervragen en ik snapte er niks van want ik sprak geen spaans maar het was toch gezellig.


  • 17 November 2014 - 21:05

    Hans Wohrmann:

    Hey Martine,

    Leuk om een berichtje van je te lezen. Hopelijk heb je het goed in Argentinië en ben je helemaal klaar voor je aanstaande verjaardag?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

martine

Actief sinds 17 Sept. 2014
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 3008

Voorgaande reizen:

24 Juli 2014 - 30 Juni 2015

Highschool jaar argentinie

Landen bezocht: