primavera!! - Reisverslag uit Villa Constitución, Argentinië van martine zanen - WaarBenJij.nu primavera!! - Reisverslag uit Villa Constitución, Argentinië van martine zanen - WaarBenJij.nu

primavera!!

Blijf op de hoogte en volg martine

22 September 2014 | Argentinië, Villa Constitución

Vandaag, 21 september is het officieel lente geworden in argentinie en dat ging niet zomaar ongemerkt voorbij.

Zaterdagavond gingen Betania (mijn gastzus) en ik eerst naar het huis van Bianca (een klasgenoot), waar mijn andere klasgenoten ook kwamen. In Bianca's huis gingen we ons eerst opmaken, iets drinken en vooral heel veel kabaal maken met fluitjes, trommels, toeters en veel geschreeuw.
Rond twee uur gingen we de straat op, allemaal in hetzelfde shirt. Op straat liepen we met regenboogvlaggen, gooiden we met papiersnippers en gingen we verder met al het getrommel en gefluit.
We liepen naar een park waar meer mensen van andere scholen waren.
Dit park was inmiddels vol met lawaai, regenboogvlaggen, vuurwerk, en papier.
Later die nacht gingen we weer terug naar Bianca's huis voor de afterparty, wat een heel leuk feestje was. En rond half zes ging ik weer naar huis om even drie uur te slapen want de volgende dag moest ik alweer om negen uur op om naar het lentefestival te gaan.

Het lentefeest begon gelukkig rustig met een picknick en later kwamen er een paar argentijnse bandjes.
Elk vierde jaar van elke school had een eigen shirt en van elke school moest er 1 iemand het shirt showen, van mijn school moest ik dat natuurlijk weer zijn.
Uiteindelijk gingen we weer met de bus naar huis waar ik weer lekker volgepropt werd met eten. En omdat het de verjaardag van mijn gastvader was hadden ze een extra grote taart gebakken waar ik maar een heel klein stukje van heb gegeten.
Na het eten ging ik dan eindelijk slapen.

  • 22 September 2014 - 16:35

    Papa:

    Leuk om je verslagen te lezen, Martine!
    Ik hoop dat er nog veel meer komt en ook veel foto's.
    De oplader van het fototoestel is onderweg.
    Veel plezier in de bergen. Je bent nl een geboren bergbeklimster, je hebt ook al de Mozesberg beklommen.

    papa

  • 23 September 2014 - 00:11

    Nerys:

    Hi liefje!!
    Jij party animal! Fijn je blog te kunnen lezen!
    Ik hoop dat je het gezellig hebt, en niet teveel heimwee hebt
    (Maar mij wel een beetje mist)
    Kusjes van je crosscountry runner

  • 09 Oktober 2014 - 15:51

    Ellen:

    Lieve Martine,
    Wat leuk om op afstand toch op de hoogte te kunnen blijven van jou Argentijnse avontuur! En wat een gezellige avonturen! Lekker veel feesten en samenzijn, helemaal leuk! Heel veel plezier gewenst en natuurlijk hoop ik snel te kunnen lezen hoe ongelooflijk leuk en goed het bergbeklimmen ging!
    Dikke knuffel, Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

martine

Actief sinds 17 Sept. 2014
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 3015

Voorgaande reizen:

24 Juli 2014 - 30 Juni 2015

Highschool jaar argentinie

Landen bezocht: