colectividades, jarig, san nicolas - Reisverslag uit Villa Constitución, Argentinië van martine zanen - WaarBenJij.nu colectividades, jarig, san nicolas - Reisverslag uit Villa Constitución, Argentinië van martine zanen - WaarBenJij.nu

colectividades, jarig, san nicolas

Door: martine

Blijf op de hoogte en volg martine

24 November 2014 | Argentinië, Villa Constitución

hola, de tijd gaat alweer snel ik ben hier nu alweer bijna vier maanden. Afgelopen maand heb ik alweer veel gedaan. Ik heb een zwemwedstrijd gehad (mijn team won) en na die wedstrijd gingen we hamburgers eten met alle zwemmensen.

Ook ben ik naar het festival de colectividades geweest in Rosario.
Dat is een festival met muziek, dans en vooral veel eten uit andere landen. Daar ben ik heen geweest samen met chelsea, aika en julia (aika komt uit zwitserland en julia is haar gastzus).
Het eten op het festival was heel lekker, ik heb dan ook behoorlijk veel gegeten (o.a. strudel, kebab, noodles, sushi, baklava,taart, nootjes, en nog meer)
Na het festival bleven chelsea en ik bij aika en julia slapen.

Vrijdag was ik jarig. De school was ook op vrijdag jarig dus er was een soort van feest. Vrijdagavond heb ik mijn verjaardag gevierd met vriendinnen, dat was heel gezellig.

Zaterdag gingen chelsea en ik naar San Nicolas, eerst naar patricia (contactpersoon) daarna naar bridie(meisje uit australie).
Bridie moest een marathon rennen, chelsea en ik gingen kijken. Daarna zijn we naar haar huis gegaan om facturas te eten en s'avonds gingen we ergens pizza eten met haar gastfamilie.
s'nachts hebben we films gekeken met ijs en daarna zijn we gaan slapen.

Deze week is alweer de laatste schoolweek en daarna heb ik drie maanden zomervakantie
Wat ik in die drie maanden ga doen weet ik nog niet maar dat zie ik dan wel weer.
Besos xxx

  • 22 December 2014 - 16:04

    Anja:

    Ha Martine,
    Leuk om je verslagen te lezen en foto's te zien. Zo te zien heb je al aardig wat contacten opgedaan en heb je een gezellige tijd daar. Ik wens je feestelijke kerstdagen (leuke onderbreking van je zomervakantie zeker; zetten jullie nog een kerstboom?) en een gelukkig 2015!
    Hartelijke groeten van Anja (en Marco, Joep, Lucie en Olaf)

  • 27 December 2014 - 15:20

    Ellen:

    Hoi Martine,
    Mag ik eerlijk zeggen dat ik nooit had gedacht dat jij een zwemster was? Wat leuk dat je in deze sport zoveel plezier en succes hebt!
    Wel vreemd he om nu zomervakantie te hebben. Voor jou geen witte kerst of schaatsen met de jaarwisseling dit jaar! Stiekem zijn wij natuurlijk een beetje jaloers op jou!
    Lieffie geniet van alle bijzondere dingen die je daar meemaakt, alle goeds gewenst voor 2015 en ik kijk uit naar je nieuwe blog!
    Groetjes, Ellen

  • 29 Januari 2015 - 04:26

    Nerys Van Tent Becking:

    Jeetje Mart!
    Dacht ik even aangemeld te zijn voor de mailingslijst, is dat potverdorie helemaal niet zo!!
    Gauw verandering in gebracht!!
    Leuk om weer wat te lezen , maar post je snel weer iets anders??
    Het is namelijk al helverwege!!
    Ik mis je!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

martine

Actief sinds 17 Sept. 2014
Verslag gelezen: 909
Totaal aantal bezoekers 3009

Voorgaande reizen:

24 Juli 2014 - 30 Juni 2015

Highschool jaar argentinie

Landen bezocht: