drie maanden in argentina - Reisverslag uit Villa Constitución, Argentinië van martine zanen - WaarBenJij.nu drie maanden in argentina - Reisverslag uit Villa Constitución, Argentinië van martine zanen - WaarBenJij.nu

drie maanden in argentina

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg martine

07 November 2014 | Argentinië, Villa Constitución

Holaa!Drie maanden in argentinie alweer.

Mijn dag bestaat meestal uit heel erg vroeg wakker worden, school, eten, slapen, eten, sporten, eten, douchen en weer slapen.
Dat klinkt allemaal een beetje saai maar het bevalt mij prima.
Ik doe nu drie sporten; volleybal, dansen en zwemmen. Vooral het zwemmen vind ik heel leuk. Vrijdag (morgen dus) heb ik een wedstrijd en na de wedstrijd ga ik met het zwemteam hamburgers eten.

Op school doe ik meestal mijn best om niet in slaap te vallen en af en toe begrijp ik iets van wat er gezegd word.
Verder zit ik op school vooral een beetje op mijn telefoon, of ik ga iets tekenen of in de zon zitten en proberen gesprekken te voeren met mijn klasgenoten (mijn spaans is nog steeds niet helemaal super).

Het begin van deze maand had ik lekker weer twee vrije dagen. Een dag was Columbusdag, de andere dag was ik vrij omdat de school 25 jaar bestaat.

Omdat de school dus 25 jaar is geworden moesten we het volkslied in gebaren taal leren.

In het weekend ga ik meestal uit op vrijdagavond wat hier nogal laat gebeurt. rond twaalf uur gaan Betania en ik dan naar vriendinnen toe en rond drie uur vertrekken we naar de manolo fluid bar om tot zeven uur te gaan dansen.

Op zaterdag en zondag ga ik lekker heel lang uitslapen. En meestal gaan we op zondag naar mijn gastoma in San Nicolas om daar te rollerskaten.

Zaterdag eten we altijd pizza of empanadas en op zondag asado.

Vorige week zijn we naar een familiefeestje gegaan want mijn gastneefje werd gedoopt.

En die week daarvoor was een ander familiefeestje omdat het moederdag was

vorige week ben ik naar de bioscoop geweest in Rosario. Een horrorfilm, annabel, dat was wel tof.

En zaterdag ga ik naar Bridie, een ander australisch meisje die van gastfamilies is verandert en daarom nu ook in villa woont.

Nu ga ik zwemmen en daarna ga ik een mango eten, ik heb een mango gekocht gister.

Besos xxxxx





  • 29 Januari 2015 - 04:24

    Nerys Van Tent Becking:

    Goh ik zou ook wel mango willen!
    Dikke kus,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

martine

Actief sinds 17 Sept. 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 3017

Voorgaande reizen:

24 Juli 2014 - 30 Juni 2015

Highschool jaar argentinie

Landen bezocht: